WELKOM!

Welkom op mjn blog!
Deze zal vooral over naaien gaan en dan vooral voor kinderen met misschien hier en daar een andere creatieve uitspatting. Ik krijg regelmatig vragen hoe ik iets maak en hoop dat hier een beetje uit te leggen zover dat kan... Ik heb een dochter van 7 en een zoontje van net 2, dus de maten zullen veelal vanaf 134 voor meiden zijn en vanaf 92 voor de jongens, neemt niet weg dat je evengoed wel wat aan de uitleg kunt hebben... Veel lees en naaiplezier!

maandag 12 mei 2014

Haltertopje maat 134-140

Van het weekend een leuk haltertopje getekend voor dochterlief en vervolgends maar de dag erna gelijk achter mijn machientje. Ik heb een elastisch stofje gebruikt en ook elastiisch biaisband. Het is een erg makkelijk patroontje wat snel klaar is. Let op, het achterpand is iets smaller dan het voorpand! Hoop dat de handleiding/uitleg duideliijk is. Je kunt van dit patroon heel makkelijk een gewoon hempje maken met spaghettibandjes, ook heel leuk!



Onderstaander opslaan en uitprinten op A4 formaat





Geen opmerkingen:

Een reactie posten